Esprit i Kista Galleria

Hr hittar du information om Esprit i Kista Galleria.
Observera att ppettiderna och adressen nedan gller fr hela Kista Galleria , och inte enbart fr Esprit.


ppettider

Vardag: 10:00-21:00
Lrdag: 10:00-21:00
Sndag: 10:00-21:00

Adressuppgifter

Kista Galleria
164 91 Kista
Tel: Sk p Eniro >>


Tyck till om Esprit

Vad tycker du om Esprit ? Skriv en kort kommentar och dela med dig av dina sikter.



Köpte 11 plagg för 2.900 kronor, på fredag eftermiddag i Esprit butiken i Kista gallerian.
På lördag tar jag på mig snabbt en skjorta jag köpt där för 200 kronor, upptäcker när jag ska på toalett att den blåa skjortan är rödfärgad i kanten av under knapparna längs ned.
Går till butiken på måndag morgon och blir otrevligt bemött och anklagad att det är jag som har missfärgat skjortan som jag haft bara 3 dagar!
Antagligen så läckte det färg från stöldlarmet när expediten plockade bort bort den, men man såg inte det då jag hade 11 plagg på disken.
Butikschefen en ung tjej vid namnet Victoria bemötter mig som storkund väldigt illa, ingen flexibilitet, vägrade ge tel.nummer eller namn på sin chef, väldigt otrevligt bemöttande.
Tråkigt att denna unga tjejen fattar inte att "kunden är kung" och trevlig kundbemöttande är viktigt för att bygga en långsiktigt relation med en kund, en bra bemött kund är en trogen kund!
Uppenbart bryr hon sig inte för hur det går för butiken, för går det dåligt så kan hon bytta butik!

Min rekommendation är att inte handla i den butiken för blir du missnöjd eller vill reklamera en vara så blir du otrevligt bemött och får ingen hjälp alls!

Tråkigt för en kedja som i övrigt har bra plagg.


Skrivet 16 Jul 2012, 11:07 av Markus


Jag håller med jennie. Jag hade samma erfarenhet. I bought a top which had hole. Went the day after and they refused to change it.
Staff behavior was so rude as well. They were so polite when i bought stuff from them and total change in behavior when i went to return it.
They reused to give me the contact informatin of their boss or any other way of escalation. I think as a consumer i have right to escalate my problem. Who s butiks chef to decide how esprit should treat its customer. I love esprit and as a fan i feel really bad for esprit as such sales force is going to hurt their sales. She will still get her pay cheque but its esprit at loss at the end of the day.

Skrivet 22 Sep 2011, 22:23 av Veenu


Otrevlig butikschef. Gick inte att reklamera en självklar reklamation. Varning för denna butik! De kör med oseriösa metoder!

Skrivet 13 Dec 2010, 11:16 av Jennie




 

Vr tanke & Id

Med Allacentrum.se hittar du allt du vill veta om svenska kpcentrum och gallerior. Vi har lagt in 80 centrum och 1872 butiker. och fr varje dag som gr blir sajten strre och bttre.

Har vi missat ntt? Tipsa hr
Blogg | Kontakt | Feedback | Nya kommentarer | ppettider | Cloud | Krogar i Stockholm | Billiga leksaker | Alla banker | Sitemap butiker